четверг, 22 сентября 2016 г.

Модуль 10.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме я повинна відслідковувати процес виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань; використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.

Для того, щоб ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора мені потрібно. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
·  Контролювати свою поведінку, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
· Уточнювати  деталі плану впровадження, які  визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.




Комментариев нет:

Отправить комментарий