Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме я повинна відслідковувати процес
виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з
батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань;
використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.
Для того, щоб ефективніше навчати учнів відповідно до їх
потреб та сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора мені потрібно. Уміння
розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані
запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної
кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
· Контролювати свою поведінку, сприятливе
середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо
при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах
учнів.
· Уточнювати деталі плану впровадження, які визначають вимоги до середовища поза класною
кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх
навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий